פותחים את השנה בחיוך

    עפר גדנקן No Comments on פותחים את השנה בחיוך

    מוגש באדיבות קולגייט

    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הרב משה הלל הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיוך הוא לא רק עניין אסתטי, לחיוך יש השפעה רבה על איך שאחרים רואים אותנו ועל איך שאנחנו רואים את עצמנו, ויש לו השפעה רבה על החיים שלנו באופן כללי.

    כיום ידוע שלחיוך ישנה גם השפעה תרפויטית (טיפולית) על הגוף שלנו. חיוך גורם להפרשה ביתר של הורמונים מעודדים כגון אנדורפינים, אותם הורמונים שמשתחררים בעקבות אכילת שוקולד או זכיה בפרס. חיוך גם גורם להפחתה בהורמונים המשתחררים בזמן לחץ ואף נקשר לירידה ברמות לחץ הדם. במחקר מסוים נמצא שאנשים חייכניים חיים בממוצע 7 שנים יותר מכאלו שאינם מחייכים.

    המסקנה היא שבריא לנו לחייך ואילו רק בשביל עצמנו. אבל מה עם ההשפעה של החיוך שלנו על אנשים אחרים?

    אנשים שמחייכים יותר ובעלי חיוך יפה יותר נתפסים בעיני אחרים כאנשים נעימים יותר ובריאים יותר, והביטחון העצמי שלהם הוא ללא ספק גבוה יותר. בנוסף, חיוך הוא מדבק וזה מוכח מדעית. כאשר אדם מחייך אלינו, המוח שלנו משדר לשרירי הפנים להימתח באופן אינסטנקטיבי, ואנו מגיבים בחיוך חזרה כמעט מיד. מתברר שהמשפט "חייכו לעולם והעולם יחייך אליכם בחזרה" הינה קלישאה מוכחת מדעית.

    אם גם אתם מעוניינים לפתוח את השנה בחיוך, דעו שהדרך אל עתיד מחויך עוברת דרך הרגלי היגיינת פה נכונים וביקורים תדירים אצל רופא השיניים והשיננית.

    בנוסף לפן הבריאותי, החיוך מושפע גם מגוון השיניים. במידה וצבע השיניים שלכם אינו מוצא חן בעיניכם ואתם מייחלים לשיניים לבנות יותר, דעו שאתם לא לבד ומדובר בדרישה נפוצה למדי. צבע השיניים משתנה עם הזמן ותלוי לרוב בהרגלי ההיגיינה שלנו ובהרגלים נוספים כגון: עישון, אשר פרט לנזקים הבריאותיים גם מכתים את השיניים, צבענים (פיגמנטים) אשר נמצאים במזון והשתייה שאנו צורכים נספגים לשכבת השן החיצונית וממסכים את שקיפותה הטבעית, צריכה מוגברת יחסית של יין, תה, קפה וכו', רק מזרזת את התהליך.

    כיום השיטות להסרת הכתמים ולהלבנת השיניים פשוטות ונגישות יותר מאי פעם. אחת הדרכים הפופולריות והנגישות להשגת חיוך לבן הוא שימוש במשחות שיניים ייעודיות להלבנה. ישנן משחות שיניים המכילות בנוסף לפלואוריד המחזק את השן ומונע עששת, גם חומרים המסירים כתמים ממשטחי השיניים וכתוצאה, מעניקות לשיניים מראה בוהק ולבן יותר. לדוגמא, משחת השיניים של קולגייט אופטיק ווייט אקספרט ווייט, המביאה למראה שיניים לבן יותר תוך חמישה ימים! המשחה פותחה בכדי להבהיר כתמים צהובים מהשיניים, מסייעת בהפחתת כתמים הנגרמים ממזון ושתיה.

     

    בברכת שנה טובה ומלאה בחיוכים בריאים!



    0 תגובות